Ez duzu saioa hasi.
Orriak: 1
Kaixo.
Lantokian blog elebidun bat daukagu Wordpressen egina. Hizkuntza nagusia gaztelania da, eta euskarazko bertsioa jartzeko WPML plugina erabili dugu[1].
Bi arazo ditut honekin:
1. Kate bat ezin dut euskaraz jarri. Hain zuzen, "Leer más..." dioena da. Ba al dakizue nola euskaratu daitekeen?
2. Eskuineko zutabean kanpotik hartzen dudan RSS jario bat jarri ditut. Jario hori ere bi hizkuntzatan dago, eta hizkuntza bakoitzak URL desberdin bat dauka. Ezin dut lortu blogaren gaztelaniazko bertsioan gaztelaniazko jarioa jartzea eta euskarazko blogean euskarazko jarioa. Badakizue hori egiten?
Eskerrik asko.
Asier.
Erabili Euskalbar
Lineaz kanpo
Beno, lehen zalantza behintzat konpondu dut. Ez da WPML pluginaren bidez egiten, Wordpressen zuzenean baizik.
Wordpressek "Read more..." sartzeko erabiltzen duen etiketa <!--more--> da. Orduan zera egin behar da, etiketaren barruan eta "more" hitzaren ondoren "Irakurri gehiago..." idatzi behar da, honela:
<!--more Irakurri gehiago...-->Asier.
Erabili Euskalbar
Lineaz kanpo
Lehenengo "arazoa" txantiloian izan dezakezu. the_content() template tag-aren bitartez sortzen da "Irakurri gehiago" lotura eta bertako argumentuan testua internazionalizatu gabe badago, nekez bistaratuko da bestelako hizkuntzetan.
the_content()-i buruz argibide gehiago daukazu WPeko Codex-ean: http://codex.wordpress.org/Template_Tags/the_content
Lineaz kanpo
Orriak: 1